piątek, 10 lutego 2017

80 kg wyciśnięte :) Wyciskanie Sztangi Leżąc Kobiety

Kiedyś, kiedyś, kiedyś wymyśliłam sobie, żeby wycisnąć 100 kg na ławce. 
Wtedy to było raczej abstrakcyjne marzenie, bo wyciskałam pewnie ze 30 kg :)

Gdy zakończyłam starty w kick-boxingu mocniej mogłam zająć się treningiem siłowym, który od zawsze mnie "jarał". 

Z kilku powodów:

- wynik nie zależy od sędziego :) albo coś podnosisz, albo nie. w sztukach walki albo kogoś knockoutujesz albo sędzia musi wybrać kto był lepszy. Każdy walczący wiec, że knockout nie jest pewniakiem. A co w walkach, w których knockout jest niedozwolony? :) także jasność wyniku jest jaśniejsza :D :D :D

- precyzyjnie mierzalny progres,

- odczucie mocy w ciele :)

Kilka lat przerzucam to żelastwo, przy okazji nadal oddając się innym aktywnościom ale jednak #siła zajmuje mi sporo czasu w porównaniu z resztą. 

Ostatnio 80 kg poszło w górę i sama byłam zaskoczona, że już. Że JUŻ mam tyle siły :)


Wszystko jest kwestią konsekwencji i poczucia dobrej zabawy z tego co się robi. Ciskajcie zdrowo - opłaca się :)

Zajrzyj na mojego facebooka i instagram!



Piszcie prywatnie - jeśli mogę Wam w czymś pomóc.

3 komentarze:

  1. Great training video! I just started boxing myself and I'm trying to find some good training methods since I'm doing it on my own. If you have any advice that would be great! Also I've been looking up some cool boxing slogans. Maybe you'd enjoy them. I'll leave them here: Boxing Slogans

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no- szacunek xD Chciałabym kiedys sie pochwalić takim osiągnięciem ;) narazie zaczynam walkę- 4-dniowe treningi fbw na masę i liczę, że ze słabego karzełka zmienię się za jakiś czas w tak silną kobietę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jedz, ćwicz mocno, śpij dobrze i patrz w słońce :D
      http://monikaturemka.blogspot.com/2017/04/patrzenie-w-sonce-sungazing-tygodniowe.html

      Usuń

Dzięki za komentarz. Tu liczy się Twoje zdanie.